Jak rezerwować bilet na samolot?
1. Rezerwacja online to bardzo prosta i szybka metoda zarezerwowania biletu lotniczego.
Aby skorzystać z rezerwacji online, należy w wyszukiwarce lotów dostępnej na stronie biletylotnicze.pl wybrać miejsce wylotu (pole Skąd) oraz miejsce docelowe (pole Dokąd).
Następnie należy zaznaczyć, czy interesuje Cię lot w jedną czy w obie strony oraz wybrać datę wylotu oraz datę powrotu. Wybierając terminy podróży, skorzystaj z dostępnych kalendarzy.
Jeżeli zaznaczysz opcję „szukaj również dwa dni wcześniej lub później”, wyszukiwarka wyszuka również loty dwa dni przed oraz po wybranych przez Ciebie datach.
Po kliknięciu przycisku Szukaj zostaną wyświetlone wszystkie loty dostępne w wybranych przez Ciebie terminach. Każda wyświetlona opcja zawiera informacje na temat portu lotniczego wylotu i przylotu, liczbę przesiadek, czas oczekiwania na kolejny lot oraz cenę.
Wyświetlona cena zawiera wszystkie opłaty lotniskowe, bez opłaty transakcyjnej, czyli bez opłaty pobieranej przez serwis biletylotnicze.pl za obsługę rezerwacji.
Aby zarezerwować dany lot, należy kliknąć przycisk Rezerwuj, który przeniesie Cię na ekran „Opcje podróży”, gdzie należy uzupełnić dane pasażerów (tytuł, imię i nazwisko, datę urodzenia) oraz wybrać preferowaną opcję płatności za bilet lotniczy.
Tutaj możesz również zakupić ubezpieczenie podróżne renomowanej firmy Chartis, które zapewni Ci ochronę ubezpieczeniową w wielu nagłych sytuacjach za granicą.
2. Rezerwacja telefoniczna
W celu dokonania rezerwacji telefonicznie należy połączyć się z jednym z konsultantów naszego działu sprzedaży pod numerem telefonu 801 011 112 lub +48 32 728 30 80. Konsultant zada kilka pytań odnośnie kierunku/ów podróży, preferowanych terminów, liczby pasażerów oraz innych preferencji dotyczących lotu, na podstawie których przedstawi propozycje konkretnych przelotów dostosowanych do potrzeb klienta wraz z całkowitym kosztem. W celu dokonania rezerwacji telefonicznej konieczne jest przekazanie konsultantowi podstawowych informacji dotyczących pasażerów tj. imię i nazwisko, data urodzenia, adres e-mail oraz telefon kontaktowy płatnika, opcjonalnie dane do faktury. Na wskazany adres e-mail konsultant prześle w ciągu kilku minut szczegóły rezerwacji wraz z danymi do płatności w celu umożliwienia weryfikacji danych (w szczególności dane pasażerów oraz trasa i terminy podróży) i dokonania płatności za rezerwację. W przypadku rezerwacji telefonicznej, podobnie jak podczas rezerwacji internetowej, poza płatnością przelewem bankowym, umożliwiamy również płatność kartą kredytową. W takim przypadku transakcja dokonywana jest w trakcie rozmowy z konsultantem, który jest jednocześnie agentem prowadzącym rezerwację, a klient niemal natychmiast otrzymuje potwierdzenie zapłaty oraz bilet elektroniczny.