Jak poprawić błędy na bilecie?
Jeśli Twój bilet elektroniczny zawiera błędy, skontaktuj się natychmiast z naszą infolinią w celu poprawy błędnych danych.
W przypadku wybrania błędnej daty wylotu lub przylotu, linie lotnicze są czasami skłonne zmienić datę bezpłatnie, ale trzeba to zgłosić natychmiast po dokonaniu płatności. Jeśli zmiana wiąże się z wyższą ceną, pasażer musi pokryć różnicę. Pamiętaj, że każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie, a linie mogą odmówić bezpłatnej zmiany daty.
Jeśli popełniłeś błąd (literówka) w imieniu lub nazwisku, należy to także zgłosić. Regulaminy linii lotniczych ściśle określają warunki zmian w imieniu bądź nazwisku – np. gdy zmiana choć jednego znaku zmieni brzmienie całego imienia bądź nazwiska, linie mogą się nie zgodzić na darmową zmianę.
Błędy w dacie urodzenia czy tytule (Pan, Pani) muszą być również zgłoszone. Należy pamiętać, że niemowlę nie może podróżować na bilecie wykupionym na osobę dorosłą.