Jak odebrać bilet lotniczy?
Bilet elektroniczny zostaje przesłany na adres e-mail, który podałeś podczas rezerwacji. Jeśli opłacałeś bilet lotniczykartą kredytową, otrzymasz go w przeciągu kilkunastu minut. Jeśli wybrałeś formę płatności przelewem, bilet zostanie przesłany na Twój adres po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.
Kod czy numer biletu elektronicznego możesz również otrzymać telefonicznie, kontaktując się z naszą infolinią.
Co zrobić, jeśli nie otrzymam biletu elektronicznego.
Jeśli w przeciągu kilkunastu minut od zaksięgowania środków na naszym koncie nie otrzymasz e-maila z biletem lotniczym, sprawdź, czy podałeś poprawny adres e-mail, sprawdź również folder „Spam” i „Kosz” oraz upewnij się, że Twoja skrzynka e-mail nie jest przepełniona. Jeśli w dalszym ciągu nie posiadasz e-maila z biletem lotniczym, skontaktuj się z naszą infolinią.
Jeśli przez przypadek usunąłeś wiadomość z biletem lotniczym ze swojej skrzynki, możesz otrzymać ją ponownie, dzwoniąc na naszą infolinię. Konsultanci chętnie pomogą w takiej sytuacji i ponownie prześlą bilet lotniczy.